Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;
Φοιτητής:Βεβαίως, κύριε.
Καθ.: Είναι καλός ο Θεός;
Φοιτ.: Φυσικά.
Καθ.: Είναι ο Θεός παντοδύναμος;
Φοιτ.: Ναι
Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους.Πού είναι η καλοσύνη του Θεού λοιπόν;
Φοιτ.: ...
Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε μικρέ μου. Είναι καλός ο Θεός;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος;
Φοιτ.: Όχι.
Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο;
Φοιτ.: Ο...Θεός...
Καθ.: Σωστά. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα πάντα, σωστά;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: ?ρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό;
Φοιτ.: ...
Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;
Φοιτ.: Μάλιστα.
Καθ.: Λοιπόν, ποιός τα δημιούργησε;
Φοιτ.: ...
Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;
Φοιτ.: Όχι, κύριε.
Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το Θεό σου; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου το Θεό;
Φοιτ.: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.
Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο Θεός σου δεν υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;
Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου.
Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.
Φοιτ: Καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;
Καθ.: Ναι.
Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;
Καθ.: Ναι.
Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της.
....Στην αίθουσα επικρατεί σιγή...
Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;
Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι;
Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως... Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.
Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ;
Φοιτ.: Κύριε, ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική.
Καθ.: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;
Φοιτ.: Καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα πείτε μου, καθηγητά. Διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού;
Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.
Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;
Καθ.: ...
Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας;
Καθ.: ...
Φοιτ.: Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Κανένας. ?ρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;
Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.
Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε... Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ.
Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά.
Αυτός ο νεαρός φοιτητής ήταν ο ALBERT EINSTEIN...
8 σχόλια:
Είναι που λέτε μια ξανθιά, μια μελαχρινή και μια κοκκινομάλλα, οι οποίες έχουν ναυαγήσει σε ένα ερημονήσι. Η απέναντι ακτή απέχει 100 μίλια, πολύ μεγάλη απόσταση αλλά, μια και δεν έχουν καθόλου φαγητό και νερό πρέπει να προσπαθήσουν να τη διασχίσουν αλλιώς θα πεθάνουν.
Κανονίζουν, λοιπόν να φύγει μια από αυτές και να πάει να φέρει βοήθεια. Ξεκινάει λοιπόν η κοκκινομάλλα, η οποία κάνει δέκα μίλια, νιώθει ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει και γυρίζει πίσω.
Μετά αποφασίζουν να δοκιμάσει η μελαχρινή, η οποία ήταν σε καλύτερη φυσική κατάσταση. Πράγματι, έκανε 15 μίλια, αλλά κουράστηκε και αυτή και γύρισε πίσω.
Έτσι, απέμεινε η ξανθιά. Βλέποντας ότι είναι η μόνη ελπίδα που είχαν, η ξανθιά ξεκίνησε με όλες της τις δυνάμεις, έκανε 95 μίλια, και ξεθεωμένη είπε: «Αποκλείεται να τα καταφέρω», και γύρισε πίσω...
Ρε φίλε πραγματικά....που κολάει αυτο τωρα??????
Φιλε...
Δράτομαι της ευκαιρίας να σου πω το εξής: 'Η ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΒΛΑΚΑΣ και δε κατάλαβες που κολλάει, 'Η ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΒΛΑΚΑΣ που όντως έγραψα κάτι που δε κολλάει! Και στις 2 περιπτώσεις λοιπόν, μιλάμε για ΒΛΑΚΕΙΑ! Και επειδή το blog είναι για ΒΛΑΚΕΣ, καλά έκανα κ το έγραψα!
:-)
Όσο κάνεις τον Βλάκα κ δε μου δίνεις δικαιώματα στο site, τόσο κ εγώ θα κάνω το Βλάκα και κάθε τι θα το post-αρω σαν σχόλιο...
Καλα θα με τρελάνεις?..αποφάσισε τι θέλεις...δεν σε ρώτησα και μου πες μονο σχόλια?..ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ...δεν 8α με βγάλεις και τρελο!!!...μου φτάνει το Βλαμμενος!!!
Ιδανική για τη συνέχιση της καριέρας του χαρακτήρισε την Ελλάδα ο Τρεζόρ Λομάνα Λούα Λούα σε συνέντευξή του στο επίσημο περιοδικό του Ολυμπιακού. Ο Κογκολέζος επιθετικός δηλώνει ευτυχής στον Ολυμπιακό και ενθουσιασμένος με τους οπαδούς του, ωστόσο ξεκαθαρίζει πως δεν ήρθε εδώ για… διακοπές, αλλά για να νικά, να πουλά dvd και να καθαρίζει τζάμια στα φανάρια. Παράλληλα αναφέρεται στο πώς ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο και μιλά για την ανώμαλή του φύση.
«Σωστό μέρος η Ελλάδα…»
«Όταν ήρθα στο Ελλάντα ένιωσα good. Μου άρεσε ο τρόπος που με υποdέχθηκαν, που με παρουσίασαν στον κόσμο και ο τρόπος που με υποdέχθηκαν οι φίλαθλοι στο πρώτο παιχνίδι. Με έκαναν να νιώσω καλοδεχούμενος. Μου αρέσει να τρώω μπανάνες, να κρεμιέμαι από τα δέντρα, παίζω ποδόσφαιρο με φασαρία από την εξέδρα, αυτό με κάνει να παίζω gooder. Ήταν εκπληκτικό και τότε κατάλαβα ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για μένα. Εδώ στο Ελλάντα ο κόσμος δεν αγοράζει original dvd και cd».
«Ήρθα για να καλοπεράσω…»
«Εγώ στην Ελλάδα ήρθα μόνο για να ηρεμήσω. Δεν σκέφτηκα ότι θα πάω στην Ελλάδα που είναι ωραία χώρα για να παίξω ποδόσφαιρο. Ήρθα για να περάσω καλά. Θέλω να κερdίζει ο Ολυμπιακός αλλά και να χάνει δε πειράζει».
«Ερωτεύτηκα το ποδόσφαιρο από τον Ρονάλντο»
«Εγώ δεν διδάχθηκα το ποδόσφαιρο, όπως δε διδάκτηκα τη πώληση dvd-cd. Δεν πήγα σε καμία σχολή ή ακαδημία ποδοσφαίρου, τει ή ιεκ. Εμένα, μου άρεσε πολύ η γυμναστική και ασχολήθηκα με αυτό το άθλημα. Παράλληλα ξεκίνησα να πουλάω cd στα 17 μου. Συνήθιζα να βλέπω βίντεο με παιχνίδια του Ρονάλντο, ξέρεις του κανονικού Ρονάλντο, όχι της Μάντσεστερ (σ.σ. γελάει "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΡΟΜΑΞΑ") και όταν έκανε κάτι καλό έλεγα θέλω να πουλάω dvd και cd του Ρονάλντο. Βλέποντας τον Ρονάλντο τον ερωτεύτηκα».
«Νιώθω καλλιτέχνης»
«Τώρα είμαι 100% επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και 46% ομοφυλόγιλος. Όταν, όμως, δεν βρίσκομαι στη δουλειά, νιώθω περισσότερο μαύρος. Κάνω διάφορα πράγματα, ακόμη και τούμπες για να περνάω καλά με τους φίλους μου. (εδώ τι να αλλάξω; τα λέει μόνος του) Θέλω να ζω το κάθε λεπτό και να περνάω ευχάριστα. Νιώθω σαν καλλιτέχνης. Μου αρέσει να κουνιέμαι, να χορεύω, να δίνω χαρά στους γύρω μου».
Και θες να σου δωσω και περισσοτερα δικαιωματα...να γραφεις αυτες τις χαζομαρες...δεν ειμαι και ΤΟΣΟ βλαμμενος!
Ένας αστυφύλακας σταματάει μια ξανθιά σε έναν ερημικό δρόμο και της λέει: - Κυρία μου, υπάρχει κανένας λόγος... που κάνετε ζιγκ-ζαγκ στη μέση του δρόμου;
Η ξανθιά του απαντάει:
- Κύριε Αστυφύλακα, ευτυχώς σας βρήκα! Παραλίγο να πάθω ατύχημα. Κοιτάζω μπροστά μου και βλέπω ένα δέντρο. Κάνω αριστερά να το αποφύγω και ξαφνικά, άλλο δέντρο εκεί. Κόβω δεξιά, να κι άλλο δέντρο μπροστά μου!
Ο αστυφύλακας ρίχνει μία ματιά από το παράθυρο του αυτοκινήτου και της λέει:
- Μα, κυρία μου, αυτό είναι το αποσμητικό χώρου του αυτοκινήτου σας.
Δημοσίευση σχολίου