Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Πολυμετοχικοτητα ΤΕΛΟΣ

Αγαπητα Βλαμμενα,
Μετα απο ώριμη σκέψη 3-4 λεπτών αποφάσισα να τερματισω την πολυμετοχικοτητα. Η εγχείρηση απέτυχε, ο ασθενής απεβίωσε που έλεγε και ένας γνωστός μου.Δεν είναι ότι δεν σας γουστάρω και σας πεταξα έξω είναι που είχατε γράψει το Βλακεία και δεν κάνατε αναρτήσεις.Οπότε δεν υπήρχε λόγος να μοιραζόμαστε την Βλακεία μας μπορει και ο καθένας μόνος του, απο το μετεριζι του.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το κρίσιμο 24ωρο που παιρναει η χώρα μας τους τελευταίους 40 μήνες, με το PSI, με το ΔΝΤ και την οικονομική κρίση γενικότερα.Έπρεπε να κάνω περικοπές και επειδή σας ήθελα όλους και δεν ήξερα ποιον να απόλυσω, σας απελυσα όλους και ησυχασα.

Πεστε να με φάτε
Πεστε στα γόνατα να εκλιπαρειτε

Η ΑΠΌΦΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΉ ΚΑΙ ΑΜΕΤΆΚΛΗΤΗ

Μέσα σε όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω απο καρδιάς, για τις χαρούμενες και κυρίως ανούσιες στιγμές που περάσαμε μαζι και εύχομαι το Βλακεία να γίνει μια μέρα τόσο μεγάλο και τόσο δυνατό που να έχω το χρήμα να σας ξανά προσλαβω.

Αγαπώ σας


ΤΟ πρώην ΑΦΕΝΤΙΚΌ ΣΑΣ

8 σχόλια:

mahler76 είπε...

επιτέλους! Απο τότε που έβαλες όλους τους άσχετους εδώ μέσα γαμήθηκε το μαγαζί. Σαν ελληνική κυβέρνηση έγινε.

Βλαμμενος είπε...

χαχαχαχαχα...ΣΩΣΤΟΣ

candy's τετραδιάκι είπε...

Γεια σου αισθημααααα :D

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΧ...πανε οι εποχες που εκανα κουμαντο εδω μεσα....κριμαςςς....μη σκαλωνεις...και τα μπουρδελα καλα ειναι...αλλα γερασαμε και μεις...κοριτσακι ημουν....και εγινα....τεσπα...μου λειπει ολο αυτο που αποψε τριγυρνω στα παλια λημερια...

mad2luv..

Dr_MAD είπε...

Να ποιοι μας σπρωχνουν στην ανεργια

Lena Mile είπε...

5 μηνες μετα, και απαιτω απο τον κυριο απο πανω μου να επικοινωνησει μαζι μου. ευχαριστω!

Βλαμμενος είπε...

τι το καναμε εδω γραφείο γνωριμιών?

Milekaki είπε...

ρε φιλε, πανε 6 χρονια που χαθηκαμε... τον θελω πισω στην ζωη μου ΚΟΛΑΖΖΖΜΕΝΑ...