Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

Το Δέντρο που Έδινε

Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια μηλιά...και αγαπούσε ένα αγοράκι. Και κάθε μέρα το αγοράκι πήγαινε και μάζευε τα φύλλα της και τα έπλεκε στεφάνι και έπαιζε τον βασιλιά του δάσους...Σκαρφάλωνε στον κορμό της κι έκανε κούνια στα κλαδιά της, κι έτρωγε μήλα, παίζανε και κρυφτό κι όταν το αγόρι κουραζόταν αποκοιμόταν στον ίσκιο της. Και το αγόρι αγαπούσε την μηλιά πάρα πολύ κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη....

Μα πέρασαν τα χρόνια και το αγόρι μεγάλωσε και πολλές φορές η μηλιά έμενε μοναχή...Τότε μια μέρα το αγόρι πήγε στην μηλιά κι η μηλιά του είπε.."Έλα αγόρι να σκαρφαλώσεις στον κορμό μου και να κάνεις κούνια στα κλαδιά μου..."..."Είμαι μεγάλος για να σκαρφαλώνω και να παίζω" είπε το αγόρι. "Θέλω να αγοράσω πράγματα να καλοπεράσω, θέλω λεφτά..μπορείς να μου δώσεις λεφτά?"..."Λυπάμαι μα δεν έχω λεφτά" είπε η μηλιά, "Έχω μονάχα φύλλα και μήλα. Πάρε τα μήλα μου, και πούλησε τα στην πόλη έτσι θα έχεις λεφτά και θα σαι ευτυχισμένο"...και έτσι έγινε..και η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.


Μα το αγόρι έκανε πολύ καιρό να ξαναφανεί και η μηλιά ήταν λυπημένη...Ώσπου μια μέρα το αγόρι ξαναγύρισε.."Έλα να παίξουμε όπως παλιά και να σαι ευτυχισμένο", είπε η μηλιά. "Δεν έχω καιρό για παιχνίδια", είπε το αγόρι, "Θέλω ένα σπίτι, να μου δίνει ζεστασιά, μπορείς να μου δώσεις ένα σπίτι?".."Μπορείς να κόψεις τα κλαδιά μου και να χτίσεις ένα σπίτι και τότε θα είσαι ευτυχισμένος", είπε η μηλιά....και έτσι το αγόρι έκοψε τα κλαδιά της και πήγε να χτίσει το ΄σπίτι του...και η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.
Mα το αγόρι έκανε πολύ καιρό να ξαναφανεί.... Κι όταν γύρισε πάλι δεν μπορούσε να παίξει με την μηλιά, γιατί ήταν γέρος, και ζήτησε απο την μηλιά μια βάρκα γιατί ήθελε να ταξιδέψει.."Κόψε τον κορμό μου και φτιάξε μια βάρκα", είπε η μηλιά, "για να σαι ευτυχισμένο"...και έτσι έγινε...Και η μηλιά ήταν ευτυχισμένη, μα όχι πραγματικά.

Και ύστερα απο πολύ καιρό το αγόρι ξαναγύρισε..."Λυπάμαι αγόρι μα δεν μου απόμεινε τίποτα πια να σου δώσω, δεν είμαι πια παρά ένα γέρικο κούτσουρο", είπε η μηλιά. "Δεν θέλω και πολλά τώρα πια, μονάχα ένα ήσυχο μέρος να ξαποστάσω", είπε το αγόρι που τώρα πια είχε γίνει παππούς. "Τότε, ένα γέρικο κούτσουρο είναι οτι πρέπει για να ξαποστάσεις, έλα αγόρι, κάτσε, κάτσε και ξεκουράσου"...και έτσι έγινε...και η μηλιά ήταν ευτυχισμένη!

Αφιερωμένο σε όσους ξέρουν να δίνουν, αλλά και σε όλους όσους δεν έχουν μάθει να ανταποδίδουν...

4 σχόλια:

Kopanatzis είπε...

"Αφιερωμένο σε όσους ξέρουν να δίνουν, αλλά και σε όλους όσους δεν έχουν μάθει να ανταποδίδουν..."
Το να "δίνεις" είναι "χάρισμα από το Θεό", το να "ανταποδίδεις" σε όσους δίνουν, είναι "ανθρώπινη εφεύρεση". Το να μη κάνεις το πρώτο, είναι "θέμα χαρακτήρα", "θέμα καταστάσεων"..."θέμα..", "θέμα...", τέλος πάντων δικαιολογείται! Το να μη κάνεις το δεύτερο όμως είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ γαϊδουριά!
Και επειδή όλα εδώ πληρώνονται... χεχεχεχε!!!

Βλαμμενος είπε...

Δίνεις επειδή θέλεις να δώσεις και δεν περιμένεις ανταπόσοση..όπως η μηλιά...Απλά να προσέχεις αν εκεί που δίνεις αξίζει...

Ανώνυμος είπε...

Βλαμμένο εσυ το λες αυτό??

Βλαμμενος είπε...

@midd : σε ρωτήσαμε?...σουτ!!!